TERIO

APTUCENTER

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

این مجتمع در زمینی به مساحت 1370 متر مربع با زیر بنای کل  7130 متر مربع، جمعا  17 واحد (  7 واحد تجاری و 10واحد اداری ) در مرحله ساخت  می‌باشد .

امکانات

رستوران روف گاردن – رستوران داخل طبقات با فضای داخلی و خارجی – پارکینگ  –  انباری – پکیج –  داکت اسپیلت

رستـــــوران روف‌گــاردن

این رستوران در ارتفاع ۱۷ متری، با چشم اندازی زیبا و مشرف به بلوار چهار‌باندی مهر شهر، به مساحت ۵۰۰ متر مربع واقع شده است.

Previous
Next

مساحت زمین

مساحت کل

تعداد طبقات

تعداد واحدها

واحدهای تجاری

واحدهای اداری

تعداد پارکینگ

۱۳۷۰ مترمربع

۷۱۳۰ مترمربع

۲ طبقه پارکینگ و ۲ طبقه تجاری و ۳ طبقه اداری

۱۷

۷

۱۰

۱۷

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

درخواست مشاوره و خرید